Дрейк — Канадский рэпер, автор песен и актёр

@champagnepapi
38.7kk
Дрейк
Канадский рэпер, автор песен и актёр
That boy Hendrix is Unruly frfr #BigRings #Monster #BeastMode #56Nights #DS2 #WATTBA @future

Комментарии 14

scarfacema2015 
21.09.2015, в 03:57
So Is "Meta~World~Peace!" So Git Em Bac 2 Lakers PLZ! ASAP! U Gonna Need Em! Cuz KOBE IS DONE, BUT WILL NEVA ADMIT IT! N Nick Young N Hill Need Help! Dey r All U got! Always Takes A Year R 2 B 4 a Draftee meshes Wit Da Pro Team! So Meta 2 Da rescue! Gina/"$carface Ma Productions!"/SOBE/MIAMI
munirdiab13 
21.09.2015, в 03:57
got that back to back. future shooting 5
wholesaleselectronic_ 
21.09.2015, в 03:56
Iphone5s $250.00iPhone5c:$280.00 iPhone5s:$250.00 Iphone6:$450.00 IPhone6+ $550.00 macbook pro $850 ipad air 200.00 kik me at electronic_wholesale
aidangenovese 
21.09.2015, в 03:56
DM ME FOR THE LINK!
djscrewlives 
21.09.2015, в 03:55
Is it true Quentin and Future wrote all of your lyrics?
raphderty 
21.09.2015, в 03:54
Man this shit gotta stop 😂
costa_mercy 
21.09.2015, в 03:54
It's decent DS2 betta tho
dave.good 
21.09.2015, в 03:54
How the fuck is this a mixtape if your charging?
cheek_27 
21.09.2015, в 03:53
That's a bar salute to the real
lexiibands 
21.09.2015, в 03:50
🚨BANK OF AMERICA, USAA, PNC, SUN COAST ,TD, CHASE, CREDIT UNION, PNC, NAVY FEDERAL, US BANK ANY ACTIVE ACCOUNTS THAT WANTS TO MAKE $5000-$10000 DM OR TEXT ME NOW💯💰💰💰 NO MONEY OR PERSONAL INFO NEEDED 👌(224)804-0806🚨
anthonygreco__ 
21.09.2015, в 03:50
How do I get it on an andrioddd
taylorswiftfanz2 
21.09.2015, в 03:49
I JUST WANT TO INFORM EVERYONE THAT THE LINK IN MY BIO WILL GIVE YOU FREE IG FOLLOWERS 😍😍😍 AS MANY FOLLOWERS AS YOU WANT!! THIS IS A LIMITED TIME OFFER SO HURRY! ! CLICK THE LINK THEN FOLLOW THE INSTRUCTIONS! ENJOY! ☺️😎😊😍😉😆😜😗😘💋✌✊🍂🍁🐶🐼🐵🙊⚡️🔥🌟⭐️💥🎉🎊🎈👑🎂✨💫
lindagorgeouss 
21.09.2015, в 03:49
💋💋💋❤️❤️HEY GUYS!!🙈DO YOU WANT TO GAIN 10,000 FOLLOWERS JUST LIKE ME?!!!SIMPLY CLICK THE LINK IN MY BIO AND FOLLOW THE STEPS YOU GUYS 💋💋💋💛❤️❤️💛❤️💛❤️❤️💛❤️❤️💛❤️💛💛❤️❤️❤️❤️❤️❤️💛💛😋💛😋💛😋💛😋💛😋
veritaj91 
21.09.2015, в 03:48
You forgot March madness
hezzyhez_95 
21.09.2015, в 03:46
Link to Drake mixtape in my bio 🔥🔥💯
obey_lilshawn 
21.09.2015, в 03:45
Kobe suck dick
jumowbray 
21.09.2015, в 03:43
Honest was fire too
jay_fred_84 
21.09.2015, в 03:43
Follow me free shot outs
ammy_smalls 
21.09.2015, в 03:42
Lol just noticed his face on Kobe
emmamn13 
21.09.2015, в 03:42
Injuries:1 broken fingers
quaan.400 
21.09.2015, в 03:41
That's shit dirt fam
jxstinnboii 
21.09.2015, в 03:41
Album already at the top of the charts💯💯🔥 job well done6⃣🙏🏾
souldotchase 
21.09.2015, в 03:41
Sensational 💎 What A Time
x_x_treyx_x_x_ 
21.09.2015, в 03:41
Tupac is that you
phayyi 
21.09.2015, в 03:40
@champagnepapi now we need a drake x future n meek mill tour 😂😂😂
47camilo 
21.09.2015, в 03:40
Hey everybody peep my link in my bio me and my bro are 13 year old emcees just tryna get better thanks
kwxcvi 
21.09.2015, в 03:39
Kendrick and Cole is gonna be fire
heisenberg_laflare 
21.09.2015, в 03:39
Rankin in mechanicals!!
thatsorabon 
21.09.2015, в 03:38
FINALLY you fuckin with the champ!
apple_airpro_official 
21.09.2015, в 03:38
Brand new Mac book pro for $500
sharif_k90 
21.09.2015, в 03:38
Yo anybody get if off spirillafor free❓I ain't tryna pay 9.99 Drake is Jewish he understands 😂😂😂
myloveisreal_100 
21.09.2015, в 03:38
This shit ain't even lit yall hyping
jtellopp 
21.09.2015, в 03:37
Bouta torrent stream this shit!!! See what future and Quinton miller put together
ntbuckets 
21.09.2015, в 03:37
GONNA BE 6-0 WHEN APE SHIT DROP
dirtyspritefoever 
21.09.2015, в 03:36
no nigga.. he 4-1 cause yo wanna rap like future ass
carynbhadd 
21.09.2015, в 03:36
‼️‼️💛💜❤️W̸O̸W̸ I̸ C̸A̸N̸T̸ B̸E̸L̸I̸E̸V̸E̸ I̸ J̸U̸S̸T̸ G̸A̸l̸N̸E̸D̸ 10K̸ F̸O̸L̸L̸O̸W̸E̸R̸S̸. C̸L̸l̸C̸K̸ T̸H̸E̸ L̸l̸N̸K̸ I̸N̸ M̸Y̸ B̸l̸O̸ A̸N̸D̸ C̸L̸l̸C̸K̸ H̸O̸W̸M̸A̸N̸Y̸ Y̸O̸U̸ W̸A̸N̸T̸🔥🔥 T̸R̸Y̸ I̸T̸!! L̸E̸T̸S̸ B̸E̸ I̸G̸ F̸A̸M̸O̸U̸S̸ 💥❤️💙💜‼️‼️
iam_jdub 
21.09.2015, в 03:35
Bra what about the streets we respect that you make your money what about the streets drake
the.freshest.prince 
21.09.2015, в 03:34
DRIZZY YALL CRASHED SPINRILLA😭😭😭
vinc3nt__ 
21.09.2015, в 03:34
jumpman jumpman jumpman
boogiexman 
21.09.2015, в 03:34
CHECK MY BIO FOR THE LINK
champpapo 
21.09.2015, в 03:33
man you look like dwight howard lol
_superemoji_ 
21.09.2015, в 03:33
💚💚😎😎🙈 OMG I JUST GOT 10,000 FOLLOWERS☺️☺️ JUST CLICKvvv THE LINK IN THE BIO AND FOLLOW THE STEPS!! HURRY ITS ONLY FREE FOR THE NEXT 10 MINS🙈🙈💚💜💚💜💘💜❤️💘💜💘💜💘💜🙈💘💜💘💜💘💚💜💚🙈❤️💜❤️💜😋😱
josephsheils 
21.09.2015, в 03:33
GOTTA REALLY BIG TEAM
sammiehere 
21.09.2015, в 03:32
❤️💜ØMG I JUST THOÛSANDS OF FØLLOWERS BY CLÎCKING THE LÌNK IN MY BÌO!❤️💚HURRY ÚP AND GÈT FÖLLØWERS TODAY!!!! YOU CÁN GÈT UP TO 10K A DAY!!!!!!!!! ALL REAL FOLLOWERSSSS 💋💋💋💋💋💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚
_lawerence 
21.09.2015, в 03:32
Mix tape on my picture
angelberry19 
21.09.2015, в 03:31
❤️💙💙GÈT THOUSANDS ÔF FØLLÒWERS 👍👍 JUST CLICK THE cccLÌNK IN MY BIØ AND FÖLLOW THE INSTRUCTIONS! 😎😎 GET UP TO 10k A DAY! REALLY WORKS! ❤️💙👿❤️😳😳💗😄😬😝😁😳😈😋😱😝💚😜😝💜😜😳😋😍😘😝😈❤️😈💖💜😎😝😳
bx_to_tx 
21.09.2015, в 03:31
Yall getting outta hand with the hype now
_e_lexis_ 
21.09.2015, в 03:30
Cd straight RIDING!!!!!!!!!!
ayeyohan 
21.09.2015, в 03:30
Can't wait for wattba to drop
gonzalo_cuh 
21.09.2015, в 03:30
It's future six rings don't disrespect him like that
stonedzoo 
21.09.2015, в 03:29
LMFAO IM DONE
mikedatruth 
21.09.2015, в 03:29
Didn't like it
jmeta86 
21.09.2015, в 03:29
Team Meek all day....Fuck y'all💯💯💯💯💯💯💯💯💯
thejamesmalik 
21.09.2015, в 03:29
He had to post this. He knows Future did all the work
iphone_sales10 
21.09.2015, в 03:29
stop scrolling iPhone 5s 32gb for $100
kim.pretty2 
21.09.2015, в 03:29
💛💜💜💜💛HEY BABES💜I JUST GOT 10,000 FOLLOWERS FOR FREE!I TRIED SO MANY OTHER LINKS BUT THIS ONE WORKED🙈🙈JUST CLICK THE LINK IN MY BIO AND FOLLOW THE STEPS😊YOU WILL LOVE YOUR NEW FOLLOWERS💜💛💜💛💜💛💜💜💜💜💛💜💜💛💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛
iceyjulz 
21.09.2015, в 03:29
big rings big tings
angelberry19 
21.09.2015, в 03:28
💙💙💚 GET MÓRE FOLLÖWERS BY CLICKING THÈ LINK IN MY BIÖ! 💚👍cc😍💚 GET 10k A DAY! GET THEM IN THE NĒXT 10 MINUTĒS BEFORE IT'S GONE! HURRY! ❤️❤️❤️❤️💛💙💚💛💛💚💚❤️❤️😉😜😉😜💗😊💎😁💚😄☺️😘💚💗😘😚😘💎💗💋😚☺️😍😍
nathangorgeous 
21.09.2015, в 03:28
Drake needs to pull that 3Peat and drop Views before the end of 2K15!!!
tmz_fight 
21.09.2015, в 03:28
I got full video drake meek fight breaking news 👊🏾👊🏾👊🏾🐾🐾🐾
markdy6i 
21.09.2015, в 03:28
O͟M͟G͟❗️ 😭😱😱 J͟U͟S͟T͟ G͟A͟I͟N͟E͟D͟ 1͟0͟K͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟ F͟R͟O͟M͟ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ 😭🙏🙏 Y͟O͟U͟ N͟E͟E͟D͟ T͟O͟ T͟R͟Y͟ T͟H͟I͟S͟ A͟S͟A͟P͟❗️ J͟U͟S͟T͟ C͟L͟I͟C͟K͟ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ G͟E͟T͟ 1͟0͟K͟ T͟O͟O͟❗️🙏💯💯
tmz_fight 
21.09.2015, в 03:27
Breaking news drake punch meek mills 👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾🐾🐾😂😂😂😂breaking news 👊🏾👊🏾🐾🐾🐾🐾 I got full video
mauria_1738 
21.09.2015, в 03:27
Ayye life sucks
kuties 
21.09.2015, в 03:27
Jumpman🙌🏾🙌🏾 they up to something
kmint14 
21.09.2015, в 03:27
Views from 6 Thursday 😈
shykimcarroll_ 
21.09.2015, в 03:26
Put that shit in Lebron or sum 😂
shykimcarroll_ 
21.09.2015, в 03:26
Man take this off Kobe face its disrespectful
rayajohnnson 
21.09.2015, в 03:26
My papa love that team and that was his favorite people on that team
tmz_fight 
21.09.2015, в 03:26
Breaking news drake punch meek mills 👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾🐾 got full video 😂😂😂😂😂👊🏾👊🏾🐾
finessetwzack 
21.09.2015, в 03:25
vibe.com streaming it
tahsweatshirt 
21.09.2015, в 03:25
You and Future are garbage. Music sucks now
sammiehere 
21.09.2015, в 03:25
💜💛💙💚💚💙😝 W͟O͟W͟ I͟ C͟A͟N͟T͟ B͟E͟L͟I͟E͟V͟E͟ I͟ J͟U͟S͟T͟ G͟A͟I͟N͟E͟D͟ 1͟0͟K͟ R͟E͟A͟L͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟!! ᴄʟɪᴄᴋ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ A͟N͟D͟ S͟E͟L͟C͟E͟C͟T͟ H͟O͟W͟ M͟A͟N͟Y͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟ Y͟O͟U͟ W͟A͟N͟T͟💅T͟R͟Y͟ I͟T͟👿👿😈💙💙😝😎
buda.32 
21.09.2015, в 03:25
Isnt views from the 6 coming out like next week?
angelberry19 
21.09.2015, в 03:25
💋💋💋💋💋 ÔMG I JUST GÒT HUNDRÈDS OF FOLLOWERS! IF YOU WANT TO GET cccFOLLÖWERS THEN CLICK THE LINK IN MY BIÔ! 10k a day! SOOOO EASY!!!!!!!!! THEY AŁŁ REAL FOŁLOWERS!! 💚💚💚💚💚💚❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💚💚💚❤️💚❤️
mr_gogetit5 
21.09.2015, в 03:25
Still not in my iTunes Store
edwardmoton777 
21.09.2015, в 03:24
Aye that's not kobe
madisonslovely94 
21.09.2015, в 03:24
💜💙🎉 W͟O͟W͟ I͟ C͟A͟N͟T͟ B͟E͟L͟I͟E͟V͟E͟ I͟ J͟U͟S͟T͟ G͟A͟I͟N͟E͟D͟ 1͟0͟K͟ R͟E͟A͟L͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟!! C͟L͟I͟C͟K͟ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ A͟N͟D͟ S͟E͟L͟C͟E͟C͟T͟ H͟O͟W͟ M͟A͟N͟Y͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟ Y͟O͟U͟ W͟A͟N͟T͟🔥🔥 T͟R͟Y͟ I͟T͟‼️💙💛💚🎊👌
jmsdesigns_ 
21.09.2015, в 03:24
Check out the cover art I made for the mixtape!
streetsthekillaa 
21.09.2015, в 03:24
Future follows meek mill but not you ???? Interesting
stevensluvrrrr 
21.09.2015, в 03:24
Ily drake 😭💕 your the loml 😍🎉💙
tmz_fight 
21.09.2015, в 03:24
Breaking news 👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾drake punk meek
asapbabyjesus 
21.09.2015, в 03:23
All the stuff he posts now >>
pj1ty 
21.09.2015, в 03:23
Kobe would drag his nuts a mile through broken glass just to jerk off in Michael Jordan's shadow !!!
tmz_fight 
21.09.2015, в 03:23
Breaking news drake punch meek at audio 👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾👊🏾
thakidls 
21.09.2015, в 03:23
Damn, Kobe looks like future in this pic
cheapgadgetsforsale__ 
21.09.2015, в 03:23
iSell Brand new, factory unlocked iPhone 6 and iPhone 6+ for $100.DM ME OR Text +1 604-243-2471🚨.
hyrulesavinmfer 
21.09.2015, в 03:23
Me and my lakers don't agree!!!
iam.rj94 
21.09.2015, в 03:23
Where can I download it??
sierraladyy 
21.09.2015, в 03:22
💜💙🎉 W͟O͟W͟ I͟ C͟A͟N͟T͟ B͟E͟L͟I͟E͟V͟E͟ I͟ J͟U͟S͟T͟ G͟A͟I͟N͟E͟D͟ 1͟0͟K͟ R͟E͟A͟L͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟!! C͟L͟I͟C͟K͟ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ A͟N͟D͟ S͟E͟L͟C͟E͟C͟T͟ H͟O͟W͟ M͟A͟N͟Y͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟ Y͟O͟U͟ W͟A͟N͟T͟🔥🔥 T͟R͟Y͟ I͟T͟‼️💙💛💚🎊👌
my_ig_is_a_lie 
21.09.2015, в 03:21
Meek Fuck around and turned his phone off 😅😅😅
groovytfiq 
21.09.2015, в 03:21
haha omg don't do kobe like that
alexhendrix805 
21.09.2015, в 03:21
I'm the REAL HENDRIX IN THE RAP GAME
therealdeal_312 
21.09.2015, в 03:21
WHO NEED A NEW ID OR DRIVER LICENSE????? WELL I SELL THEM FOR 100$ HIT ME UP I ALSO SELL AFFORDABLE ITEMS
sami_12399 
21.09.2015, в 03:21
Let's go Kobe bryant
beebark 
21.09.2015, в 03:21
Future made a deal with the illuminati for these last few works cause he's on point unlike his previous work
s.smokey 
21.09.2015, в 03:21
What's Going On?????I Keep Seeing Future
ms_35s 
21.09.2015, в 03:21
💥❤️💙❤️O͟M͟G͟ C͟A͟N͟T͟ B͟E͟L͟I͟E͟V͟E͟ I͟ J͟U͟S͟T͟ 200 R͟E͟A͟L͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟!! 😱😱 C͟L͟I͟C͟K͟ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ A͟N͟D͟ S͟E͟L͟E͟C͟T͟ H͟O͟W͟ M͟A͟N͟Y͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟ Y͟O͟U͟ W͟A͟N͟T͟!! T͟R͟Y͟ I͟T͟❗️💛💜💙 💘👑💖👑💖👑💖👑💘👑
kim.pretty2 
21.09.2015, в 03:21
💛💜💜💜💛HEY BABES💜I JUST GOT 10,000 FOLLOWERS FOR FREE!I TRIED SO MANY OTHER LINKS BUT THIS ONE WORKED🙈🙈JUST CLICK THE LINK IN MY BIO AND FOLLOW THE STEPS😊YOU WILL LOVE YOUR NEW FOLLOWERS💜💛💜💛💜💛💜💜💜💜💛💜💜💛💜💜💜💜💜💜💜💜💜💛💛💛💛💛
getrektordietryin 
21.09.2015, в 03:21
Oh its only on apple music
yung_bri4n 
21.09.2015, в 03:21
Meek mill comments 😂😂
boss_dreama 
21.09.2015, в 03:20
Future music lives drake.I love that song we in this bitch I listen to that song daily.
naheem_6 
21.09.2015, в 03:20
I got some really big rings 🔥🔥🔥🔥💎💎💎
rhymreridi 
21.09.2015, в 03:20
🔥🎉O̸M̸G̸ I̸ C̸A̸N̸T̸ B̸E̸L̸I̸E̸V̸E̸ I̸ J̸U̸S̸T̸ G͟A͟I͟N͟E͟D͟ 10k̸ F̸O̸L̸L̸O̸W̸E̸R̸S̸!! 😱😱 C̸L̸I̸C̸K̸ T̸H̸E̸ L͟I͟N͟K͟ I̸N̸ M̸Y̸ B͟I͟O͟ A̸N̸D̸ C̸L̸l̸C̸K̸ H̸O̸W̸ M̸A̸N̸Y̸ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟ Y̸O̸U̸ W̸A̸N̸T̸! T̸R̸Y̸ I̸T̸!! 💜❤️💙
chloe.fisherr97 
21.09.2015, в 03:19
Future ate my butt
djbigrickreal 
21.09.2015, в 03:19
Make beats and rappers try to record
paulyarregui 
21.09.2015, в 03:19
Ver y good!!!
michaa32 
21.09.2015, в 03:19
add me on snapchat: AzshaMichael32
yungfontayflame 
21.09.2015, в 03:19
DM ME FOR THE LINK TO THE MIXTAPE !!!
cenovation 
21.09.2015, в 03:18
These memes though 😁
angelberry19 
21.09.2015, в 03:18
GÈT THOUSANDS ÔF FOLLÒWERS 👍👍 JUST CLICK THE LINK IN MY BIO AND FÖLLOW THE INSTRUCTIONS😎💚! GET UP TO 10k A DAY! REALLY WORKS! 😀😄😄☺️😊😉😘😁😳😜😘😛😍😄😉😚😝😝😄😄😍💓💗❤️💜💞❤️💎💞💜💓😁💚💛💋💓
felipe.__.garcia 
21.09.2015, в 03:18
Add my friend jose_ariaz on kik and send him weird shit
kaaalllie 
21.09.2015, в 03:16
i love YOU
holtgod21 
21.09.2015, в 03:16
Why can't u just make it available on iTunes??? Not everyone wants Apple Music.
_dreskii_ 
21.09.2015, в 03:16
Don't disrespect kobe with this shit
lerhaj 
21.09.2015, в 03:16
Na this don't count
amigo_is_100 
21.09.2015, в 03:16
He shittin on mfs
april14.4 
21.09.2015, в 03:16
He looks like future
aureliasjr 
21.09.2015, в 03:15
Only good thing about this mixtape is Future 💀
gxdbodydame 
21.09.2015, в 03:15
That's all meek wanted bro 😩😭😭😭
angelberry19 
21.09.2015, в 03:15
O͟M͟G͟❗️ 😭💚❤️ J͟U͟S͟T͟ G͟A͟I͟N͟E͟D͟ 1͟0͟K͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟ F͟R͟O͟M͟ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ 😭🙏🙏 Y͟O͟U͟ N͟E͟E͟D͟ T͟O͟ T͟R͟Y͟ T͟H͟I͟S͟ A͟S͟A͟P͟❗️ J͟U͟S͟T͟ C͟L͟I͟C͟K͟ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ G͟E͟T͟ 1͟0͟K͟ T͟O͟O͟❗️🙏💯💯❤️💚
ellaa_bellaa 
21.09.2015, в 03:15
For real, for real!!!!!
icewaterpapi 
21.09.2015, в 03:15
@champagnepapi thank youuuu!
1breadwinnerjayy 
21.09.2015, в 03:15
Fuck with a g. Aintenoughrealniggasleft got hitech 🍇🍼 and the best gas you've seen 🔥🍃 no scamming 🚫 really shippin✈️y
jonabona21 
21.09.2015, в 03:15
It's not on iTunes
glo.infinityy 
21.09.2015, в 03:15
How is drake not with Nikki
joviantorrence 
21.09.2015, в 03:15
Bruh nooooo u can't do thiiiss stoooop omg NOOOOO DRAKE STOPPP @champagnepapi
glo.infinityy 
21.09.2015, в 03:15
How is future not verified
msmclemens 
21.09.2015, в 03:14
That's some damn good Photoshop skills right there!
mzazzhley 
21.09.2015, в 03:11
Y he look like future lol
michael2metesh 
21.09.2015, в 03:11
why isn't this on iTunes yet?? 😕😕😕
gabriel_wilsonn 
21.09.2015, в 03:11
Where can I listen to the new album?
kingdc1197 
21.09.2015, в 03:11
What happen to his finger?
beamarz 
21.09.2015, в 03:11
Don't play Kobe 😂😂😂
mickeyschluter 
21.09.2015, в 03:11
Again a legend
david_management 
21.09.2015, в 03:11
The Struggle😞 You Feel Today Will Offer The Strength 💪You Will Need Tommorow And Thats Money 💰 for more info dm me or leave a number
rawlifecam 
21.09.2015, в 03:10
This album didn't impress me lowkey
sierraladyy 
21.09.2015, в 03:10
💜💙🎉 W͟O͟W͟ I͟ C͟A͟N͟T͟ B͟E͟L͟I͟E͟V͟E͟ I͟ J͟U͟S͟T͟ G͟A͟I͟N͟E͟D͟ 1͟0͟K͟ R͟E͟A͟L͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟!! C͟L͟I͟C͟K͟ T͟H͟E͟ L͟I͟N͟K͟ I͟N͟ M͟Y͟ B͟I͟O͟ A͟N͟D͟ S͟E͟L͟C͟E͟C͟T͟ H͟O͟W͟ M͟A͟N͟Y͟ F͟O͟L͟L͟O͟W͟E͟R͟S͟ Y͟O͟U͟ W͟A͟N͟T͟🔥🔥 T͟R͟Y͟ I͟T͟‼️💙💛💚🎊👌
adoringaaliyah 
21.09.2015, в 03:10
this edit ugly but you and future can still run a train on me
boogiexman 
21.09.2015, в 03:10
LINK IN MY BIO
boogiexman 
21.09.2015, в 03:10
LINK IN MY BIO
princesskim404 
21.09.2015, в 03:10
I got a really big team..... I like!!
the.coolest.kb 
21.09.2015, в 03:10
Spinrilla aint even working 😭😩
adiztubbs 
21.09.2015, в 03:10
I don't chase girls but they run a mile for me 😩😂
doctorseuss 
21.09.2015, в 03:10
Imma download it when it leak I ain't paying for shit
crackhead_breezy 
21.09.2015, в 03:09
Bitch mills somewhere hanging on a rope 💎💎💎💎🔥🔥🔥🔥🔥
r.onn 
21.09.2015, в 03:05
Live from the gutter 💎
youngpapisuarez 
21.09.2015, в 03:05
We need some really big rings.
neiltewari 
21.09.2015, в 03:05
Guys is future jimmy Hendrixs son ?
hopee.m 
21.09.2015, в 03:05
BLESS UR PRESENTS
drakes_hoodies 
21.09.2015, в 03:05
BABYYU BOT MAEEY MEE
g.enriquee 
21.09.2015, в 03:05
Drake pls like one of my pics
alexalmonte 
21.09.2015, в 03:05
blessing us real quick
dee.dawgg 
21.09.2015, в 03:05
Y'all shit was 🔥🔥🔥🔥🔥🔥love it !!
arimxc 
21.09.2015, в 03:05
Frfr Lmaooooooo 💗💗💍ily
badwmon 
21.09.2015, в 03:05
fuck my ass
justinsdope 
21.09.2015, в 03:05
It's FUCKIN LIT! 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
cee.des 
21.09.2015, в 03:05
That's my dad 💙
laflame_aca 
21.09.2015, в 03:05
Where is it
ry3n 
21.09.2015, в 03:05
Where is it
drakestruly 
21.09.2015, в 03:05
I love you!!!
_keving_123 
21.09.2015, в 03:05
no i was
lucasjonthan2 
21.09.2015, в 03:05
Make bank with your friends by giving away fdebit cards. It's Costs nothing to order a card. Visit my page to learn more
Регистрация
Вход
Используйте социальные сети
Используйте логин и пароль
Забыли пароль?
Вход
Регистрация
Используйте социальные сети
Используйте email
Забыли пароль?
Введите email, который выиспользовали для входа на сайт