Дрейк — Канадский рэпер, автор песен и актёр

@champagnepapi
38.7kk
Дрейк
Канадский рэпер, автор песен и актёр
Fight Night

Комментарии 149

sameerathegreat 
20.09.2014, в 03:15
Who do you think you are
s.c.h.w.i.z.z.y 
19.09.2014, в 18:44
@barbieqbitch69
yrncloud 
19.09.2014, в 06:02
Drake Check out my music link in bio
djoiam 
19.09.2014, в 03:46
@vineeththasurface $ don't sleep
416_ovo 
19.09.2014, в 03:01
DRIZZY FANS HIT MY PAGE UP
triceydaboss719 
19.09.2014, в 02:56
I Love You
jelani1996 
19.09.2014, в 00:26
I know gg @whereswali don't trust man like fojo
jbeatsinthecut 
18.09.2014, в 22:04
@kingtaecrazy74 iight cool
kingtaecrazy74 
18.09.2014, в 20:53
@ncbawse @thenater_ @staygoldenfabs @itsdrizzydrake_ @jbeatsinthecut @stephorelo I'm a Chicago rap artist please can everybody check my "7414" gangsta disciple gdn anthem music video out the link is at the bottom and in my bio http://youtu.be/R8OXqmefNog
kingtaecrazy74 
18.09.2014, в 20:52
@_satveer_ @prinsesje10 @saltmatthiew @tristinamillzx @rahulkaushal97 I'm a Chicago rap artist please can everybody check my "7414" gangsta disciple gdn anthem music video out the link is at the bottom and in my bio http://youtu.be/R8OXqmefNog
kingtaecrazy74 
18.09.2014, в 20:52
@bvbywolf @rchill414 @mo.rashwan @whereswali @paulsandhu93 I'm a Chicago rap artist please can everybody check my "7414" gangsta disciple gdn anthem music video out the link is at the bottom and in my bio http://youtu.be/R8OXqmefNog
bvbywolf 
18.09.2014, в 20:36
rchill414 
18.09.2014, в 19:37
Very easy to get tons of new follows. I highly recommend using:(*W* *ww*.*IGrocket* *dot* *com*)
mo.rashwan 
18.09.2014, в 17:11
@zainfarooq @atrinkh 👆
mo.rashwan 
18.09.2014, в 17:10
@shuagalam @louishassan22 @kewan_94 @aestheticrazz real shit right here. Klipning mens han ser fight.
whereswali 
18.09.2014, в 16:36
ask @jelani1996 he'd tell u g
whereswali 
18.09.2014, в 16:30
shoulda went gazza's g
paulsandhu93 
18.09.2014, в 15:58
@neat_neet 2cool
_satveer_ 
18.09.2014, в 14:57
@champagnepapi way up
_satveer_ 
18.09.2014, в 14:57
Shape up @champagnepapi
prinsesje10 
18.09.2014, в 14:16
I love youuuuuuuu
saltmatthiew 
18.09.2014, в 12:53
#ufc177
tristinamillzx 
18.09.2014, в 11:52
#826
rahulkaushal97 
18.09.2014, в 11:00
Shoulda got the TV from Currys bro, would of given you discount man
ncbawse 
18.09.2014, в 09:35
You've disappointed hundreds of fans for canceling your show. You're not a real nigga no more. 🙅
thenater_ 
18.09.2014, в 09:33
@lauricabailey man gets his hair cut at home
staygoldenfabs 
18.09.2014, в 09:31
Haaaaaha!
itsdrizzydrake_ 
18.09.2014, в 09:27
I love u so much papi drizzy
itsdrizzydrake_ 
18.09.2014, в 09:27
hahahaha
jbeatsinthecut 
18.09.2014, в 08:46
#6
stephorelo 
18.09.2014, в 08:42
@babiebeee hahaha
babiebeee 
18.09.2014, в 08:18
@stephorelo lmao dizzy watched the fight
nig_nig 
18.09.2014, в 08:14
@kourttnnaa
adnan_a93 
18.09.2014, в 08:08
Onyx misses Drizzy
vbchixk24 
18.09.2014, в 08:07
#stinglikeabee 🌺🐝
showtimecuts 
18.09.2014, в 08:04
Lucky barber he better keep up!
pakzilla 
18.09.2014, в 07:58
@getfadedinc
sufiyyaovo 
18.09.2014, в 07:55
i love you 💞😭😭
romeriohall 
18.09.2014, в 07:48
Wayne called...?
wise_guy4 
18.09.2014, в 07:47
Hey fam...did u get those beats? If not I'll resend em...just gimme the email again
misscastroooo 
18.09.2014, в 07:39
Drake mom said call her, oh and to give me a shoutout. Thanks bro
kennysnyderr 
18.09.2014, в 07:39
@soysawss
carinemikem 
18.09.2014, в 07:25
How cute. Look who is getting a hair cut
aaajaaa 
18.09.2014, в 07:23
Sometimes I wonder if he remembers @pcruz418
aaajaaa 
18.09.2014, в 07:22
Hahahaha @pcruz418
pcruz418 
18.09.2014, в 07:22
Let me guess @aaajaaa ..u met two years ago???
aaajaaa 
18.09.2014, в 07:16
🙋 we met in LA two years ago
_biged 
18.09.2014, в 07:03
@dconfredo28
sofiaaaat24 
18.09.2014, в 07:01
Hair timeeee @champagnepapi 😋😋
juststopnc 
18.09.2014, в 07:00
My last name is Santa Cruz
whyjuliaa 
18.09.2014, в 06:56
@aliceahu
kellihoff 
18.09.2014, в 06:54
@_hairjordan seriously
msndependent33 
18.09.2014, в 06:51
💋
milli_k9 
18.09.2014, в 06:51
#DynastyDobermans
_hairjordan 
18.09.2014, в 06:51
@kellihoff Where do we apply for that job?
franiejean 
18.09.2014, в 06:49
@_breakingbrad candles and palm trees while he gets a cut. Does your barber give you that too?
darianngilford 
18.09.2014, в 06:46
Ily
vrielz 
18.09.2014, в 06:43
@vusace52 seriously... But now we know he got a hair cut too
vusace52 
18.09.2014, в 06:42
@vrielz glad we put that mystery to rest!
stewieneubs 
18.09.2014, в 06:42
@petermazzocco his dressing room got candles and shit
nazzymorton 
18.09.2014, в 06:36
@areksteps we love champagnepapi
_pincheemariixo 
18.09.2014, в 06:31
That's why YALL were late 😒😒😒😒😒
odd_oscar 
18.09.2014, в 06:30
Lmfao I wish @carizpe_
harpieharp 
18.09.2014, в 06:29
@falala.shay @miss_priss9 he had to touch up that fade 💈
carizpe_ 
18.09.2014, в 06:29
Nigga frank and bryan thought it was you LMAO! @odd_oscar
odd_oscar 
18.09.2014, в 06:26
He'll naw boy @carizpe_
king_salvatore 
18.09.2014, в 06:24
Now that's the way to watch a fight!!! Getting fresh!!!
kizmok87 
18.09.2014, в 06:22
@longlive.camacho he really did answer
righton_q 
18.09.2014, в 06:17
@ld_2_3 @kendavis28 good tape game
lifetheft 
18.09.2014, в 06:16
@longlive.camacho oh my fucking god, shut the fuck up!!!!!!
insurgentxb9er 
18.09.2014, в 06:12
Wordy
carizpe_ 
18.09.2014, в 06:09
Lmao nigga that's you with a hat and glasses @odd_oscar
gabrielaprates 
18.09.2014, в 06:09
Come to Brazil 💚💛💙
dharable 
18.09.2014, в 06:05
@niraaaliii bye.
f_barrera 
18.09.2014, в 06:05
@flakobarber you playing muh niggaaa..
drakewife123_ 
18.09.2014, в 06:04
😘🔥
cannater 
18.09.2014, в 06:02
Get faded!!! @getfadedinc
unfckwittabble 
18.09.2014, в 05:52
Mine... Killing the game
ovomaya10 
18.09.2014, в 05:43
beautiful 😘
ramon_kings17 
18.09.2014, в 05:40
@agustin_rodriguez20 @jared_rod17
willidoit 
18.09.2014, в 05:39
Soundcloud.com/willidoit
miss_priss9 
18.09.2014, в 05:37
@falala.shay while he was gettin his hair cut haha
icecoldbrewlou 
18.09.2014, в 05:37
That fight sucked
l_rivas7 
18.09.2014, в 05:36
No wonder they were late to the show! @martyg_1 @trinhjsn @jorgeu10
alexiadakota_ 
18.09.2014, в 05:35
@gabby_frey love it
idabanywhere_710 
18.09.2014, в 05:34
Get on my page SMOKERS ONLY
odd_oscar 
18.09.2014, в 05:34
That don't look like me doe @carizpe_
guille_mane 
18.09.2014, в 05:31
@lorenacruzz great pic
stefhurst 
18.09.2014, в 05:29
PO memories
thetruest1 
18.09.2014, в 05:28
@aoneperico
karla_andreg 
18.09.2014, в 05:26
Come to Mexico with Nicki please!!!!!!! @champagnepapi
missatkins_1 
18.09.2014, в 05:26
That's why the concert started an hour and a half late! Ya'll coulda let us watch on the big screen too! Lol
howardseivright 
18.09.2014, в 05:24
JMac
trvlsalesman 
18.09.2014, в 05:23
#Meeeezus. @getfadedinc #TeamGetFaded #WeMadeIt @_michaelrodriguez_ @r_jno @jackflawless @mikey_danger
gabrielaprates 
18.09.2014, в 05:22
Come to Brazil 💚💛💙
asaldana90 
18.09.2014, в 05:21
@elfamosoterremoto
sssavanna.a 
18.09.2014, в 05:21
tht is my shit
tygacare 
18.09.2014, в 05:19
Everyone TYGA made a new IG account @kinggoldchainss🙏🙏🙏🙏
sarah.img.co 
18.09.2014, в 05:17
@lex4596 dude DM ME! :)
dbrick1318 
18.09.2014, в 05:13
@jaygold15
lexiferfr 
18.09.2014, в 05:12
@cassidyhuston
drak.e 
18.09.2014, в 05:12
🍍👑BEST DRAKE EDITS ON IG 💥🔥
rushixo 
18.09.2014, в 05:11
I know the song is kinda old now, but drop a freestyle on that joint.
mvx.julien 
18.09.2014, в 05:08
BRUHHHH @dumbandpoor
therealmaneater 
18.09.2014, в 05:08
New Princess Of Rap
thebizzns 
18.09.2014, в 05:08
@elfamosoterremoto
dirtybirdy909 
18.09.2014, в 05:07
dirtybirdy.bandcamp.com
johnnynava_nt 
18.09.2014, в 05:06
Santa Cruz puro michoacan
bogdana_k 
18.09.2014, в 05:04
@morgan_moore4 WHEFE ALL MY RICH NIGGAS AT?
vrielz 
18.09.2014, в 05:04
@vusace52 ... Totally were watching it.
morgan_moore4 
18.09.2014, в 05:03
@bogdana_k PSA
anab0oxo 
18.09.2014, в 05:02
@goonztraininggjj209
allentoubia1 
18.09.2014, в 04:58
Alasas colors @evan_georges
samantha_suarez 
18.09.2014, в 04:57
hit me with left hit me with the right👊
tanorxx 
18.09.2014, в 04:53
@jlpsb01 look at the title!
malhotraaa 
18.09.2014, в 04:52
U lose a bet? @x_daydreamin_x
wildergirl_15 
18.09.2014, в 04:51
My poor left arm @x_daydreamin_x
falala.shay 
18.09.2014, в 04:51
LOL see @miss_priss9 @harpieharp he was watching the fight, that's why they came on late! Haha
x_daydreamin_x 
18.09.2014, в 04:51
I shouldn't be laughing this much @wildergirl_15
vanexdrizzy 
18.09.2014, в 04:50
#LatinAméricaNeedsDrake
jamsdans 
18.09.2014, в 04:49
My dude getting lined up while watching a fight #Salute
mike034 
18.09.2014, в 04:49
@stevenn_20 could be you and me
truethrowback 
18.09.2014, в 04:47
Check my page out 🔥🔥
laurenhanel 
18.09.2014, в 04:46
Is this why he had to cancel @brazwel
christophermack 
18.09.2014, в 04:45
@ttothej16 @dmercedeso so this is why we waited until 845!
sixx___ 
18.09.2014, в 04:45
Clean shit @dmndxal
_geellado 
18.09.2014, в 04:45
Mr International @getfadedinc
iamtuffdreamer 
18.09.2014, в 04:42
Wtf wit dem candles tho 😒😒😒
adam_sid92 
18.09.2014, в 04:41
It's not new he had it for like 10 weeks now @kingintyga_
tstormbeats 
18.09.2014, в 04:40
@MigosATL 💯
thecakemaster 
18.09.2014, в 04:38
bae so classy @_prettyhaze @itslaybae @stillbossedup
chelsieraii 
18.09.2014, в 04:37
@deonisdead lol idk
dmndxal 
18.09.2014, в 04:37
@sixx___ low key Ima take a pic like this
dreamchaser1805 
18.09.2014, в 04:34
7a30f50d
niraaaliii 
18.09.2014, в 04:33
@dharable no chill
girlymone 
18.09.2014, в 04:33
Must be nice to be drake!! I love you. 😍
dharable 
18.09.2014, в 04:33
@nikki_kakkad @niraaaliii
xlil_muchinx 
18.09.2014, в 04:33
👌
leslie.co.xx 
18.09.2014, в 04:31
😍😘❤️ i love you baby @champagnepapi
lownds 
18.09.2014, в 04:30
DRAKES NUMBER (860) 841-8099
http.99soul 
18.09.2014, в 04:29
Bout to get that five gum hair line again
nick0lis 
18.09.2014, в 04:28
Migos>>>
notero11 
18.09.2014, в 04:26
@dwayne.lafleur this is perfection
bellweeee 
18.09.2014, в 04:25
@paul_castaneda @reyesrodney @patrickcastaneda
ale_xita22 
18.09.2014, в 04:25
Xoxo
junior_grod951 
18.09.2014, в 04:25
@rahmunchies you cutting drakes hair my boy ? Hahaha tell me not u look like him from a angle
italianstallion52 
18.09.2014, в 04:22
@_kammy_wammy_ too many pictures 😂
taenishea 
18.09.2014, в 04:20
❤️
sannyranny 
18.09.2014, в 04:20
@bsandoval22
shayned_ 
18.09.2014, в 04:09
As he gets a line up 😂 @owenjayy
babesramirez 
18.09.2014, в 04:08
All day everyday 😍👌
mcalber 
18.09.2014, в 04:08
@alejandro1510_
crazykidd_ 
18.09.2014, в 04:08
Drake's nudes are on my page.
charissababe 
18.09.2014, в 04:07
If you love drakes music check out soundcloud.com/new-stars-4/
dlace14 
18.09.2014, в 04:07
He got the Xbox too
pound4pound_king 
18.09.2014, в 04:07
@drakepersonal looks like maidana cutting your hair
owenjayy 
18.09.2014, в 04:07
Ode @shayned_
ariel.bella 
18.09.2014, в 04:07
"drakes nude" 😩😭
fateemzus 
18.09.2014, в 04:07
dam son you bored
_zacfuller 
18.09.2014, в 04:07
GOAaaaaaaaaaaaaaat
phatjiggy 
18.09.2014, в 04:06
Yah @manondamove18 that's my Cuzzo @getfadedinc the top barber straight outta Scarborough...
_therealblackjesus 
18.09.2014, в 04:06
Damn your life like a movie
eastside3055 
18.09.2014, в 04:06
Drake hear my shit, wan be like you someday !!! @champagnepapi
aadjaaa 
18.09.2014, в 04:06
Tjr conturer mn negro @angembou
drakepersonal 
18.09.2014, в 04:06
Tyga's new IG account @kinggoldchainss 🙏🙏🙏🙏
alxm3 
18.09.2014, в 04:05
@jedi_kinlaw gtfo thot
tylerwalll 
18.09.2014, в 04:05
@dreamaker504 on all his posts riding dick like ppl give two fucks if you look like some light skin mother fucker lol
jedi_kinlaw 
18.09.2014, в 04:04
Drakes nudes are on my page
garyrusso_38 
18.09.2014, в 04:04
@krad_
mzaaliyah 
18.09.2014, в 04:03
👐👐
ryancalma 
18.09.2014, в 04:03
@getfadedinc 👊
dreamaker504 
18.09.2014, в 04:02
DO I REALLY LOOK LIKE DRIZZY DRAKE THO? THE KIDS IN MY SCHOOL SAY I DO... BUT WHAT YALL THINK? BE HONEST 💯💯💯
janelle.oxo 
18.09.2014, в 04:02
@ashley.ovo he's still hot😭😭😭😭😭😭😭
love_kills25 
18.09.2014, в 04:02
Damn i wish i was yo barber omg id die
vicky__vanity 
18.09.2014, в 04:02
How do you know they're fake are you there
ashley.ovo 
18.09.2014, в 04:02
omg babe is losin his curls 😩😩 @janelle.oxo
le.shortyy 
18.09.2014, в 04:02
ayyye while getting a clean cut 😋❤️
granttaylor3 
18.09.2014, в 04:02
@griffin_smith12
deonisdead 
18.09.2014, в 04:01
@chelsieraii y the barber look like me ?!
vineeththasurface 
18.09.2014, в 04:01
@djoiam i didnt knw u were hookin drizzy up wit fades bruh
damnitmandaaa 
18.09.2014, в 04:01
#noloveforsacramento
ivebeenthankin 
18.09.2014, в 04:01
😉😊😘 @champagnepapi
lex4596 
18.09.2014, в 04:00
He's cutting off his curls 😭😭😭 @sarah.img.co
kirkkwhite 
18.09.2014, в 04:00
@dsmac902
christhefirst_ 
18.09.2014, в 04:00
@kneesh I got a show for you to watch
kennyshoes777 
18.09.2014, в 04:00
Keep doing you Drake
missturn 
18.09.2014, в 04:00
Gettin your hair did #fancy
female_drizzzzzy 
18.09.2014, в 04:00
I love when you post so many pictures
christhefirst_ 
18.09.2014, в 04:00
@rickyd516 dude
desiree3141 
18.09.2014, в 04:00
🙏🙏
monica.limon 
18.09.2014, в 04:00
stay fresh 😘❤❤
samsterzz_ 
18.09.2014, в 03:59
💜💜💜
blackpyramidco 
18.09.2014, в 03:59
Tyga's new IG account @kinggoldchainss 🙏🙏🙏🙏
xxenelsonxx 
18.09.2014, в 03:59
@mikeyypop money mayyy
tarynunderw00d 
18.09.2014, в 03:59
Fake plants in your dressing room? Really? @champagnepapi
ovobella 
18.09.2014, в 03:59
💘💘💘💘
gopheritguy 
18.09.2014, в 03:59
6
rlakhani17 
18.09.2014, в 03:59
@lakhani_29 see great ones always get their shit cut
blk_tommy 
18.09.2014, в 03:58
Uhhmm. First to comment??? What is this, a game?
rickyd516 
18.09.2014, в 03:58
Hell ya fight
manondamove18 
18.09.2014, в 03:58
@phatjiggy is that ur cousin cuttin drizzy hair
hot_jayswagger_allday 
18.09.2014, в 03:58
Yo what is his haircut doe
msbabygirl06 
18.09.2014, в 03:57
😍😍
ovojensta 
18.09.2014, в 03:57
I love you
emyers100 
18.09.2014, в 03:57
@champagnepapi so clean so fresh
constantinogarcia 
18.09.2014, в 03:57
@elfamosoterremoto
jay_peezy_dohh 
18.09.2014, в 03:57
#EMABiggestFansNickiMinaj
carlos_diniz_ 
18.09.2014, в 03:57
@yortiz18 me and drake?
zu_thatarab 
18.09.2014, в 03:56
👈 VA Barber
fivesixone 
18.09.2014, в 03:56
@barbersince98 @barbershopconnect
shellsukkah 
18.09.2014, в 03:56
😍
ikorry 
18.09.2014, в 03:56
Check out my artwork of you...
papisfangirls 
18.09.2014, в 03:56
wooooo
anvya 
18.09.2014, в 03:56
^ hating
jimmyurbancik 
18.09.2014, в 03:56
@billyroth44 only drake can make a pic of him getting a haircut cool
adrian6.9 
18.09.2014, в 03:55
@katiemaldonado no just stfu
shelbiuniqueofficial 
18.09.2014, в 03:55
I LOVE U PAPIIIII
prettyeyedchicky 
18.09.2014, в 03:55
- ❤️❤️
katiemaldonado 
18.09.2014, в 03:55
@adrian6.9 awe you just love him so much 👌😊
__manderson 
18.09.2014, в 03:55
@drewpilat
princecutskings 
18.09.2014, в 03:55
Mac
crystalrose512 
18.09.2014, в 03:55
😍 part is back 😉😉😉💋
redgcmac 
18.09.2014, в 03:55
@getfadedinc from time
daijah.anniyah 
18.09.2014, в 03:55
❤❤❤❤❤❤
evan_georges 
18.09.2014, в 03:55
Fresh taper @allentoubia1
wvttss 
18.09.2014, в 03:54
What? 😂 @drizzieboimoreno
yortiz18 
18.09.2014, в 03:54
@j_delcampo28 my two men like boxing.
love.durk 
18.09.2014, в 03:54
Wavyy
radmayn 
18.09.2014, в 03:54
Falling in love with the TV, drake that type nigga @uptabrah
chipmunkar 
18.09.2014, в 03:54
I love you
tvshvrvv_ 
18.09.2014, в 03:54
I love you 😘😋
_kiiaraa17 
18.09.2014, в 03:54
😻
kneesh 
18.09.2014, в 03:54
Still can't believe you cancelled tonight's show 😩😭😩💔
bella_life 
18.09.2014, в 03:54
@lexi_nicoya 😑
aleborrelli10 
18.09.2014, в 03:54
@asalvatore69
loveyoubeth 
18.09.2014, в 03:53
@ramirezcesarr
bellabelladonna2 
18.09.2014, в 03:53
Sexy
selinagalati 
18.09.2014, в 03:53
Oh bae
therealbagboy 
18.09.2014, в 03:53
#whoneed1 #MR40club
acqtastemag 
18.09.2014, в 03:53
What's good @getfadedinc ! 👊👊
jazzaydeeee 
18.09.2014, в 03:53
Still #TeamDrake even though you cancelled on me tonight 😭
adrian6.9 
18.09.2014, в 03:53
@katiemaldonado stfu bitch
lopez_a68 
18.09.2014, в 03:53
Beat it to the left beat it to the right
og.trapstars 
18.09.2014, в 03:53
Boy you got ghost followers 😴😂
ajmeskino 
18.09.2014, в 03:53
@jn_hed @mikemigs_
gabbybaddie 
18.09.2014, в 03:53
I like your hair longer!
gdoratt 
18.09.2014, в 03:53
Casateeee conmigo
superabelman 
18.09.2014, в 03:53
Why weren't you there?? Rick Ross was
warrior__status 
18.09.2014, в 03:52
Haha jay in the back cutting hair
whenarichniggawantyouuuuu 
18.09.2014, в 03:52
@drizzieboimoreno u gay af for leaving that comment 😂😂😭😭💀💀
chassssssss_ 
18.09.2014, в 03:52
I'm
minitocurt 
18.09.2014, в 03:52
9,008
bless.red 
18.09.2014, в 03:52
Who's his barber
uniqueruiz 
18.09.2014, в 03:52
Lol my bb❤❤❤ @Daniella89ruiz
autumn._com 
18.09.2014, в 03:52
Follow for follow 💋 anyone
kchandler5 
18.09.2014, в 03:52
☺️
frenchtheconnect 
18.09.2014, в 03:52
Anybody fucking with designer like LV gucci gamo hermes Giuseppe Margiela red bottoms, shit. Even Cubans iced out or plain... Simply peep me out! No repost bs. I'm legit writing this lol
papiwife 
18.09.2014, в 03:52
The bae getting that fresh cut 😍😍😍👌
comethrudrake 
18.09.2014, в 03:52
Please do not cut your curls
_justinnaa 
18.09.2014, в 03:52
yess babe
wordz1000 
18.09.2014, в 03:52
@frandalaybay u cut hair too?
comethrudrake 
18.09.2014, в 03:52
Get that barber cut
promomombo 
18.09.2014, в 03:51
️🚧 Check Out My Page And MySockGame.Com For The Hottest Nike Elite Socks Out ❗️ I Made Custom @champagnepapi Socks On @baddiewinkle Page ❗️❗️❗️
___j___a___y____ 
18.09.2014, в 03:51
armaniroy 
18.09.2014, в 03:51
@drizzieboimoreno get off wood
mesh3608 
18.09.2014, в 03:51
I knew thats what he was doin backstage on saturday before the concert! Lol i still love him tho ❤️ @champagnepapi
edgar_topszn 
18.09.2014, в 03:51
Lol
gabbybaddie 
18.09.2014, в 03:51
Don't cut your hair off!😩
nikkidefranco 
18.09.2014, в 03:51
Ily
sohotsahota 
18.09.2014, в 03:51
Check out my single "Going Up" on my profile for chill music 💨💨⬆️
smoov_soles 
18.09.2014, в 03:51
Who need a shoe supplier? 🔌👟 Check out the page 💯 Join the movement
sennax32 
18.09.2014, в 03:51
Imma knock that pussy out like mike
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
obey.lyss 
18.09.2014, в 03:51
❤️
omar.szn 
18.09.2014, в 03:51
I was the 64th @jvpszn ayeee
bm_tatiana 
18.09.2014, в 03:51
🎶Ima knock the pussy out like fight night🎶
_sanisha_ 
18.09.2014, в 03:51
#watchedit
shamelir 
18.09.2014, в 03:51
Te Amo❤️❤️
j4nnifer 
18.09.2014, в 03:51
Ima knock the p out like fight night
katiemaldonado 
18.09.2014, в 03:51
You cancel a show so you can watch a fight? Wtf👎👎👎
hollywoodsteeze 
18.09.2014, в 03:51
#mopseason
mikeytroehler 
18.09.2014, в 03:51
@calilov3 scheduling conflict my ass
gretchsoofetch 
18.09.2014, в 03:51
Follow for follow 💋 anyone
Регистрация
Вход
Используйте социальные сети
Используйте логин и пароль
Забыли пароль?
Вход
Регистрация
Используйте социальные сети
Используйте email
Забыли пароль?
Введите email, который выиспользовали для входа на сайт