Дэвид Чо — Живописец

@davidchoe
209.2k
Дэвид Чо
Живописец
Finished #DVS1 @coffeefordinner @davidchoe2

Комментарии 46

riiingw 
18.02.2014, в 04:58
Love this thanks for leaving a little piece of yourself in Denver much love and respect
_trauma_ 
14.01.2014, в 01:44
@davidchoe Denver loves you come back often !!!
dubsackd 
05.01.2014, в 16:22
I walk past that all the time.
el_gobiernador 
05.01.2014, в 15:08
Great idea and execution
visual_alchemy_king 
05.01.2014, в 10:47
Amazing work bro
illy_nelson 
05.01.2014, в 09:53
that's rad man. @davidchoe
yani_iman 
05.01.2014, в 07:37
Wow where's this? Anything in NYC?
tipppp96 
05.01.2014, в 06:37
Damn that is crazy
aether_ek 
05.01.2014, в 06:04
This is bad ass
iosonogabytalana 
05.01.2014, в 04:28
@davidchoe Imma check it out as soon as stops snowing!!
mikiroonie 
05.01.2014, в 04:24
This is a piece you HAVE to see in person. Its just too cool for words!
cascasw 
05.01.2014, в 04:20
Should've came to Ross on the mall cuz I was working D:
mr_teargas 
05.01.2014, в 04:20
Are you in Denver? A Denver DVDASA?
ncruz77 
05.01.2014, в 03:55
This would make a dope vinyl figure.
jayramsocal 
05.01.2014, в 03:52
Luv your pieces
antnyflores 
05.01.2014, в 03:47
Russian nesting ppl lol
antnyflores 
05.01.2014, в 03:47
Thats been my wallpaper for the last 4 months
marc1218 
05.01.2014, в 03:43
Hella dope! Creative as hell
davebogna 
05.01.2014, в 03:38
I wish I could do shit like this.
mrw360 
05.01.2014, в 03:36
Fuck inspiration; you awaken.
daniivildoso 
05.01.2014, в 03:31
Where is this?
paulistardust 
05.01.2014, в 03:29
Ill i love ittt
romey209er 
05.01.2014, в 03:25
I got the poster how can I get u to autograph it for me? @davidchoe
lawlessnative 
05.01.2014, в 03:23
Thought this been done?
chilewillie 
05.01.2014, в 03:21
Things to do in Denver while you're dead. My kids always want to walk by these bruv.
n.i.c.o.l.a.w 
05.01.2014, в 03:19
Masks of Man... masterpiece
aaronleephoto 
05.01.2014, в 03:18
Next level shit
clos___ 
05.01.2014, в 03:16
This Triple O.G Art work.
choe_loe 
05.01.2014, в 03:15
Damn those characters are badass!!!!
uncleaquarius 
05.01.2014, в 03:09
Hell yeah walk by your stuff in Denver all the time. So fucking awesome
dbasnett 
05.01.2014, в 03:07
Those mushroom trips upped your game @davidchoe
robstarlobster 
05.01.2014, в 03:06
I hope you happened to film it being made?
robstarlobster 
05.01.2014, в 03:05
That is beyond awesome - nice!
robstarlobster 
05.01.2014, в 03:04
That is beyond awesome - nice!
lilsurruh 
05.01.2014, в 03:01
Dvdass is a fine automistake
lilsurruh 
05.01.2014, в 03:00
Is this the dvdass crew? I see a Critter, B. Lee, and Asa
eduegui 
05.01.2014, в 02:59
Increíble viejo! Brutal! @davidchoe
gookstagram 
05.01.2014, в 02:58
Holy shit this is insane.
thumpdrums 
05.01.2014, в 02:53
U are sick
j_go1 
05.01.2014, в 02:51
Sik wit it
apedog666 
05.01.2014, в 02:49
the out side ones are so sick
guicho89 
05.01.2014, в 02:49
You're a fuckin master
m1l__ton 
05.01.2014, в 02:48
Dopest shit ever
m1l__ton 
05.01.2014, в 02:48
Dope at shot ever
metalogre 
05.01.2014, в 02:40
THAT'S fuckn cool.
bubblesmagazine 
05.01.2014, в 02:39
Best artist in the world
Регистрация
Вход
Используйте социальные сети
Используйте логин и пароль
Забыли пароль?
Вход
Регистрация
Используйте социальные сети
Используйте email
Забыли пароль?
Введите email, который выиспользовали для входа на сайт