Хоуи Мэндел — Канадский комик, актёр, телеведущий и актёр озвучивания

@howiemandel
483.3k
Хоуи Мэндел
Канадский комик, актёр, телеведущий и актёр озвучивания
Birds for everyone! #AGTFinale

Комментарии 68

phwalker47 
14.12.2014, в 01:34
@cburch97 idk y I think this is so funny haha laugh
susamaclamp 
07.10.2014, в 04:12
也是醉了
heyheyitsrayray9 
29.09.2014, в 03:43
#birdman
heyheyitsrayray9 
29.09.2014, в 03:43
Howie's not a box of chocolates kind of guy.
makeup4_leona 
23.09.2014, в 21:33
Lol ur funny
lorraineeeg 
21.09.2014, в 05:51
😂😂😂
gela_pablo 
20.09.2014, в 06:27
Te amo @chino_nuno 😘😘😘 Guapa😉
gela_pablo 
20.09.2014, в 06:24
Awww 🐦🐦🐦🐦 @chino_nuno
chino_nuno 
20.09.2014, в 06:22
@gela_pablo
_equine_wtd 
19.09.2014, в 00:21
HOWIE I WANT TO MEET YOU SO BAD MY MOMS COUSIN MET YOU!! THE KURT ANGLE
jtbutler152 
18.09.2014, в 21:05
ur my fav judge on americas got talent 😂💘 ily howie
odalysm22 
18.09.2014, в 19:39
LOL! Howie ..u made me laugh every time ..unique !
larssoeholmthorsen 
18.09.2014, в 11:43
A-Team
randomdollgirl 
18.09.2014, в 08:21
Birds for everybody XD
chewychewybeck 
18.09.2014, в 08:11
So sweet of you I wished that happened to me but a puppy
neednewspace 
18.09.2014, в 07:45
*movie*
neednewspace 
18.09.2014, в 07:44
Awesome! Reminds me of the mivie "Kicking and Screaming". Hopefully these birds don't have salmonella! 😉
annmarieholley 
18.09.2014, в 07:35
You IZ Awesome Howie! You're my lil monster. 😊
zehrasday 
18.09.2014, в 07:12
@howiemandel
zehrasday 
18.09.2014, в 07:12
You are so pure hearted!I like you even more after seeing on the show how positive you are!
sassehponehladeh 
18.09.2014, в 06:35
*Howie
sassehponehladeh 
18.09.2014, в 06:35
Bowie should've given them all dogs. Dogs have 70% cleaner mouthes than humans.
abchails_123 
18.09.2014, в 06:13
Watched your show tonight u guys are so funny!
anacondavol2 
18.09.2014, в 05:21
the judges should do their own reality show, too funny
llama_ohhhhh_llama 
18.09.2014, в 05:11
It said i was @whatisahunter
mrpo5tman 
18.09.2014, в 05:05
Free the bird 🐥☁🌞
consuela69 
18.09.2014, в 04:18
Hey Howie can I have a close up of Nicks watch it's bling bling luv it 👍❤️ it must cost 2 million like the shoes he wore yesterday 👈😜😄
goboingo 
18.09.2014, в 04:17
I love the lack of enthusiasm in her voice about the gift. Ha
seawitch12 
18.09.2014, в 04:07
Omg I love it haha ❤️
it_is_kailey_ 
18.09.2014, в 04:03
Lol
chicknmama 
18.09.2014, в 03:49
Howie, YOU ARE SO PRECIOUS!!!! I love watching the sheer joy on your face when you watch the performers and looking around to share it with others!! GOD BLESS you and your family.
monkish19 
18.09.2014, в 03:43
I love that guy 😂😂
consuela69 
18.09.2014, в 03:39
Too cute Birds 🐥
shardsywardsy 
18.09.2014, в 03:37
😂
emmaaa.2k15 
18.09.2014, в 03:35
@reagannn_2k14 😂
thatonepotato442 
18.09.2014, в 03:32
Yeah I got birds for everybody XD
wishiwasatthebeach247 
18.09.2014, в 03:31
Funny, birds have the most germs! Howie must not know that! @howiemandel
mazie_grace 
18.09.2014, в 03:28
Aww sweet
sportspethorseartist 
18.09.2014, в 03:24
I want a bird!
melbrato 
18.09.2014, в 03:19
Aww, I want a bird Howie
naomimathew789 
18.09.2014, в 03:15
Aww
kyra.d.46 
18.09.2014, в 03:12
Aww cute
jenniferlove222 
18.09.2014, в 03:08
@ianlove_bk
xo_andreaa__ 
18.09.2014, в 03:07
@juliana.louk
pickles38 
18.09.2014, в 03:06
Ha Best gift ever
alicerocks10 
18.09.2014, в 02:59
I want one!! 🐤🐥
riame726 
18.09.2014, в 02:53
You are so sweet♥♡♥♡♥•••where my bird?
gimme_food_ 
18.09.2014, в 02:52
I have two birds!!
ava_mackenzy 
18.09.2014, в 02:50
I want a bird
dionnenoellew 
18.09.2014, в 02:50
I want one! 🐤
simplymotavators 
18.09.2014, в 02:48
Howwieeeeeee
celine_tobias_06 
18.09.2014, в 02:47
Hahaha😂😂
adam_429 
18.09.2014, в 02:47
That's...random.
lovinjlaw 
18.09.2014, в 02:47
Do you read these comments?
dorothyrademaker 
18.09.2014, в 02:45
Luv ya.
caitlinjmurphy 
18.09.2014, в 02:45
@stephanieszczech @emily_dowg @carcarcar0527
_emily33_ 
18.09.2014, в 02:45
Lol
sophia_eby 
18.09.2014, в 02:45
ILYSM
cmorgis 
18.09.2014, в 02:45
Lol.
vvictorivv 
18.09.2014, в 02:44
😘😘
georgiegrace123 
18.09.2014, в 02:44
5 comment
stephaniie.t 
18.09.2014, в 02:44
What?!?
whatisahunter 
18.09.2014, в 02:44
you thought @rainbowtigers_r_awesome
h1rokin1 
18.09.2014, в 02:44
@howiemandel omfg ur so awesome
llama_ohhhhh_llama 
18.09.2014, в 02:44
4th like! First comment!
caitlinjmurphy 
18.09.2014, в 02:44
😂Ilysm
5sos._bruh 
18.09.2014, в 02:44
@whatisahunter lol
whatisahunter 
18.09.2014, в 02:43
DAD
Регистрация
Вход
Используйте социальные сети
Используйте логин и пароль
Забыли пароль?
Вход
Регистрация
Используйте социальные сети
Используйте email
Забыли пароль?
Введите email, который выиспользовали для входа на сайт