Майкл Тревино — Американский киноактёр

@michael_trevino
1.5kk
Майкл Тревино
Американский киноактёр
That a series wrap for Elena & Tyler!!! It's been an incredible 6 years you guys. Thanks for sticking with us. We love you all! #TVD

Комментарии 21

nesso_21 
16.04.2015, в 04:13
Ahhhh Dx I forgot he is also leaving! My heart can't handle this! Dx
gabriellepludo 
16.04.2015, в 04:13
crying but you two make me happy
queenreality 
16.04.2015, в 04:13
Why do you guys keep tugging at our hearts?!? 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
sofiabvserge 
16.04.2015, в 04:12
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAJAJAJAHHAH the voices 💜💜💜
phasiraaa_ 
16.04.2015, в 04:12
You are so sexy!!!
mack.meghan 
16.04.2015, в 04:12
I started watching it when my half sister moved in with us. She always lived with her mom and they watch tvd together. When she moved in we watched it together. Its crazy how much this show helped us bond. She recently went off to university and we still bond over this show. I'm gonna miss you.
emilyn_costa 
16.04.2015, в 04:12
Ai vou chorar nao quero que acabe a serie
hamdi_somerhalder 
16.04.2015, в 04:12
Is she actually crying
anaazevedox 
16.04.2015, в 04:11
é pra fude msm
adglez83 
16.04.2015, в 04:11
Going to miss Tyler! :(
rociokilljoy 
16.04.2015, в 04:10
Extrañare al ex lobito 😂😭
kyra_hughes 
16.04.2015, в 04:09
Wait @michael_trevino you're leaving too?
jessiedarling 
16.04.2015, в 04:09
WHY ARE YOU BOTH LEAVING THIS IS DUMB 😩😩
baileygermann 
16.04.2015, в 04:09
@michael_trevino ilysm don't go
marybradleyrodg 
16.04.2015, в 04:09
why r they leaving?
ana__xoxox 
16.04.2015, в 04:08
Omg 😭 I love you! 💔
dayanaa__59 
16.04.2015, в 04:08
Я буду очень по вам скучать!!!!!
headshot_hayloft 
16.04.2015, в 04:08
I knew why she's leaving... but why are you?
yi_hsuan0223 
16.04.2015, в 04:07
😭😭😭😭 why are you leaving too
damons_little_swiftie 
16.04.2015, в 04:07
No....ur leaving too!!
myownlyfe 
16.04.2015, в 04:06
This makes me cry. Please don't leave! Change your minds!! 😭😭😭😭😭😭😭
nicole_p25 
16.04.2015, в 04:05
I love you guys vampire diaries has been in my life since 8th grade!In college now :,(
michelleprovasi 
16.04.2015, в 04:04
I feel sad and mad. I'm SMAD
desireeanneee 
16.04.2015, в 04:04
You wouldn't leave if you really loved us
rogerjaen 
16.04.2015, в 04:04
I cant tell if they are being sarcastic and joking or if they're devastated.
bonifacioisa_ 
16.04.2015, в 04:04
Não pode ae
mdeshaies9 
16.04.2015, в 04:04
I love you guys
julia_donato 
16.04.2015, в 04:04
eu só sofro
over_caren 
16.04.2015, в 04:03
Ohhhh tyler elena ahhhh
isdaphneis 
16.04.2015, в 04:03
We're gonna miss you guys
kimiilou 
16.04.2015, в 04:03
You two are hilarious, I can't stop watching this 😂
reduh_09 
16.04.2015, в 04:02
I'm wondering if they do a flash back since Nina hair is long and straight
thhhh_ 
16.04.2015, в 04:01
Pls give me a perfect ending...sigh😪😪😪
carmenirastorza 
16.04.2015, в 04:01
I FUCKINNNNN LOVE U @michael_trevino
jesscali 
16.04.2015, в 04:01
NO DONT LEAVE!!!! Wishing you the best and can't wait to see what the future holds for you!😘
chaity99 
16.04.2015, в 04:01
Gonna miss delena sooo much
melodia3 
16.04.2015, в 04:00
Gonna miss you..😭😭😭
adelaide_elizabeth 
16.04.2015, в 04:00
GOSH DARN IT NOT TYLER TOO
the.tvdfacts 
16.04.2015, в 04:00
Follow for facts!‼️‼️xoxo
agustinagargano 
16.04.2015, в 04:00
I love you Trevino
milena_eloisa 
16.04.2015, в 04:00
Qiii Lindoooooooos amo amoo
turtle2223 
16.04.2015, в 03:59
It's been real 😂
yenisaumeth 
16.04.2015, в 03:59
Jaja lo voy extrañar
primlada 
16.04.2015, в 03:59
OMG I'm really gonna cry.
larissabueno2000 
16.04.2015, в 03:59
OLHA VC VAI VER
nina_lov3 
16.04.2015, в 03:58
I'm so fucking SAD!!! TVD won't be the same!! I feel so lost!
maha128 
16.04.2015, в 03:58
wait so is the show ending!?
msmichelle12 
16.04.2015, в 03:57
Tyler's leaving too??? Who the heck is staying???
nunuhiggy 
16.04.2015, в 03:56
Wahh goodbye ty ty :((
alexcusickk 
16.04.2015, в 03:56
I'm crying 😭😭😭 @michael_trevino
alibop4 
16.04.2015, в 03:55
Its sad but its hilarious!!!
arianamantilla 
16.04.2015, в 03:55
what is up with their voices tho
gabcerve 
16.04.2015, в 03:55
I LOVE U BABE
namelesscrystal 
16.04.2015, в 03:54
this is so cute omfg
queen_shockley 
16.04.2015, в 03:53
I don't get it...is there or isn't there a season 7?
juhyamazaki 
16.04.2015, в 03:53
I LUV U
chadmmerkley 
16.04.2015, в 03:53
Why do I feel like this isn't actually happening.
juliavaleriiano 
16.04.2015, в 03:52
Please, stay at the tvd ! 😭😭💔💔
violainstag 
16.04.2015, в 03:52
Naaaa hahahahaha little voice xD
legend.tiaana 
16.04.2015, в 03:51
WHY IS HE LEAVING?!?!?!
rebecapiires 
16.04.2015, в 03:51
Nao sei se choro ou se dou risada 💔
thaispetacular___ 
16.04.2015, в 03:51
I'm gonna miss you guys. Thank you for all ❤❤❤👊 much luck
darkgirlr02 
16.04.2015, в 03:50
😭😢 i lov u... te voy a extrañar no será lo mismo sin ti @michael_trevino
luizaafonso 
16.04.2015, в 03:50
DON'T DO ITTT
pastelunicorn123 
16.04.2015, в 03:50
Nooo I don't want it to be over. TVD is the only reason I like Thursday
yedatavares 
16.04.2015, в 03:49
Ai parem com isso 😭💔 I CANT I CANT
holaalisha 
16.04.2015, в 03:49
ugh how is the show gonna go onnnnnnn😭😭
_gyspy_81 
16.04.2015, в 03:49
Damn you leaving too wth 😣😔😫😩
victoria_gee 
16.04.2015, в 03:48
OMG she's killing me, I almost cried in my lecture
prettylittlediarys101 
16.04.2015, в 03:48
Stay with us
legend.tiaana 
16.04.2015, в 03:47
This better be a freaking joke
itsanalara 
16.04.2015, в 03:47
DONT DO THIS
lorrinsalvatore 
16.04.2015, в 03:46
😭😭😭😭😭👋🏼👏🏼 love u guys! thank YOU!
classicdiaries7 
16.04.2015, в 03:46
Ikr dumb its gonna feel so weird!😛
elliezafrinn 
16.04.2015, в 03:46
UR ALSO LEAVING
btrwatchtower 
16.04.2015, в 03:46
Its a flashback scene...shes wearing her season 1 clothes
majesticbane 
16.04.2015, в 03:46
Sad you're leaving. Love you so much 😭😭
ashli_is_awesome 
16.04.2015, в 03:46
Awww you too should totally end up together
gabitomikura_ 
16.04.2015, в 03:46
That a series wrap for everyone
mayarafaus 
16.04.2015, в 03:46
Aff mais um Nooooo,💔💔💔💔💔
brubs1701 
16.04.2015, в 03:46
Hahahaha loved it
telrch 
16.04.2015, в 03:46
EU PREFERIA A MORTE
thebreemendoza 
16.04.2015, в 03:45
Those voices made it a little bit better 😂😂😭😭😭😭
vanessaurelia 
16.04.2015, в 03:45
Im gonna miss you too!
antunessonick 
16.04.2015, в 03:45
I love all <3
caarol_san 
16.04.2015, в 03:44
Para isso machuca
hinakojapan 
16.04.2015, в 03:44
is he leaving too?!
mayareilly11 
16.04.2015, в 03:44
Omg I'm gonna miss you so much!!! You are a great actor (both of you) you have a great future ahead of you and I wish you the best!! 😭😭
newe0712 
16.04.2015, в 03:44
Good luck @michael_trevino!!!
newe0712 
16.04.2015, в 03:43
We love you!!! & we'll gonna miss you so much!!!!
princessbabbi 
16.04.2015, в 03:43
Please don't go 😭😭😭
naianesilveira 
16.04.2015, в 03:43
Nunca vou me recuperar 😢😢😢😢😢😢😢
calirindo 
16.04.2015, в 03:43
We ❤️ @michael_trevino! Good luck to you. We'll miss you!!
xohannahxo98 
16.04.2015, в 03:43
He's leaving too??
beauty_with_price 
16.04.2015, в 03:43
😭😭😭😭😢😢😢😢😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭 nooooooooooooooo why Micheal whyyyyyy
tvdscandallover25 
16.04.2015, в 03:42
So sad 😣 I hope to see both acting somewhere
herefordobrev 
16.04.2015, в 03:41
NOOOOoOO trevino ur awesome never forget that ilysm!!!
niicolecarvalho 
16.04.2015, в 03:41
q dor passar por isso mds
meli_dayanna_ceron 
16.04.2015, в 03:41
I Love You :)
julie_her18 
16.04.2015, в 03:40
Did she say its been real?
country_girl_moments 
16.04.2015, в 03:40
I Just..I cant Do this without my weekly love story😢😢i dont know what i will EVER do with more Delena!!
_naybeauty 
16.04.2015, в 03:40
I can't 😭😭😭😂💀💀💀💀 its been real lmao
kellyymcgowann 
16.04.2015, в 03:40
I'm crying so much omg
nanagorg 
16.04.2015, в 03:39
IS THIS THE LAST SEASON?
zach_anderson60 
16.04.2015, в 03:38
OMG I AM CRYING RIGHT NOW
laralopesm_ 
16.04.2015, в 03:38
to chorando porra
zach_anderson60 
16.04.2015, в 03:38
PLEASE DM AND LET ME KNOW WHERE I CAN
jessalmendraa 
16.04.2015, в 03:37
Omg, i don't believe 💔💔💔😭😭😭
geneferreira 
16.04.2015, в 03:37
Han sido 6 increibles anos con ustedes, gracias por estar con nosotros.. los amamos
zach_anderson60 
16.04.2015, в 03:37
I NEVER GOT TO SEND YOU FAN MAIL
zach_anderson60 
16.04.2015, в 03:37
IM CRYING RIGHT BOW
love_having_fun_27 
16.04.2015, в 03:37
So sad😢 love u guys.
mimij_02 
16.04.2015, в 03:37
I dying😭😭😭😭😭 omgggg
cloe.houriet 
16.04.2015, в 03:37
If i'm sad but i don't know you and i just see the vampire diaries on Tv i can imagine how much, you guys are sad...😕
helia_76 
16.04.2015, в 03:36
Wtf is gonna happen without nina shes the main charactee
photographerapprentice_ 
16.04.2015, в 03:36
Noooooo I love you guys! 💖💖😭
jnavasak 
16.04.2015, в 03:36
Imma really miss seeing your fine ass face tho
flyviniduda_fc 
16.04.2015, в 03:36
I will miss you 💔😭
mariper3ira 
16.04.2015, в 03:36
A DOR FOI SENTIDA
zochilth_mm 
16.04.2015, в 03:36
My heart is break 😭💔💔 I love you guys
mariper3ira 
16.04.2015, в 03:36
CORAÇÃO NAO AGUENTA
amandahchi 
16.04.2015, в 03:36
we love you ,they hates tyler kkk but all of us loves you
kurt.cobained 
16.04.2015, в 03:35
ILY GUYS SO MUCH
afetivar 
16.04.2015, в 03:35
I love love
yoannixx 
16.04.2015, в 03:35
I think I'm caught up
aletronchoni 
16.04.2015, в 03:35
MOM AND DAD
alys_oaks 
16.04.2015, в 03:35
Omg! I didn't know whether to cry or laugh 😂😂😭😭 I guess both
rylinbagarus 
16.04.2015, в 03:35
Why are their voices like that
natasha_mariee 
16.04.2015, в 03:35
I love you both so much, and we're going to miss you so much❤️
country_girl_moments 
16.04.2015, в 03:35
NOOOOOOO...im gonna craw in bed and warch reruns for the rest of my life...i cant.. i just cant this isnt right!! its unfair..i cant believe its ending..my life is over..no more hott mystic falls guys...Noo. i just cant take this
prettygirl.riahh 
16.04.2015, в 03:34
Wtf ?! I'm done
brie_amezcua 
16.04.2015, в 03:34
I hate that there will no longer be Tyler and Elena scenes.🙍😢
pattypoundtown 
16.04.2015, в 03:34
Give her some love for me
threebesties_0203 
16.04.2015, в 03:34
I can't believe it 😭😭😭
collinjg16 
16.04.2015, в 03:34
Thank you guys for your amazing work on the show!!! Will be your fans forever!! Congratulations on an amazing six seasons
zach_anderson60 
16.04.2015, в 03:34
LIKE SO DEPRESSING
thebaby_kangaroo 
16.04.2015, в 03:34
@michael_trevino 😢 so sad 💔
zach_anderson60 
16.04.2015, в 03:34
This is so depressing
tenzdolm 
16.04.2015, в 03:33
You also 😭😭😭😭 @michael_trevino
stelenaismydrug 
16.04.2015, в 03:33
Awwwwwww😩😭😭😭😭😭 That's so sad😭😭😭💔💔
elizabeth.johnson 
16.04.2015, в 03:33
NOOOO PLEASE NOOOO 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
jessalmendraa 
16.04.2015, в 03:33
Omg, i dont believe 💔💔💔💔💔😭😭😭😭
aliciaatto 
16.04.2015, в 03:33
love you so much
leh13_ 
16.04.2015, в 03:32
Não vão embora! Por favor..
leh13_ 
16.04.2015, в 03:32
I love you❤😭
leh13_ 
16.04.2015, в 03:32
I need u😢💔
sylvrgdss 
16.04.2015, в 03:31
Cutest sad goodbye ever!!! We love you guys! ❤❤❤
the__vampire_diaries._ 
16.04.2015, в 03:31
Are you guys making that voice or is it aaan effect???
charityrose8 
16.04.2015, в 03:31
noooo... they're killing you both off?😭😭😭😭😭😭😭😭
rinabardhaj_ 
16.04.2015, в 03:31
😂😂 Tyler was always my fav
tvdarmybase 
16.04.2015, в 03:31
DONT DO THIS?!!?
carpediemgrazia 
16.04.2015, в 03:31
Love you Ty/Michael!!! Take care huhu we'll miss youu so much
delenadesires 
16.04.2015, в 03:31
I LOVE UU
tvdarmybase 
16.04.2015, в 03:30
PLS DONT LEAVE it wont be the same without you:(((
staceeannmyers 
16.04.2015, в 03:30
TVD is going to die with Tyler and Elena lol
kohara6 
16.04.2015, в 03:30
Aw love you!!!
vampster78 
16.04.2015, в 03:30
Awwww I'm going to miss you guys. Trevino you are awesome.
delenadesires 
16.04.2015, в 03:30
I WILL FUCKING MISS U LOTS !!!
analeirbag 
16.04.2015, в 03:30
Now i see how im getting older
pattypoundtown 
16.04.2015, в 03:30
We'll always have Paris
analeirbag 
16.04.2015, в 03:30
Michael 😔😭 u wanna kill us
elchxi 
16.04.2015, в 03:30
Pls don't leave TVD..
meagannhughess 
16.04.2015, в 03:30
DAMN IT RHAT WAS FUNNY AND SAD AND I DKTN KNOW WHAT TO DO. SHOULD I CRY SHOULD I LAUGH BC TVD IS MY LIFE AND JASJNSNSNSJSHSHSHSHSHS
delenadesires 
16.04.2015, в 03:30
GOODBYE MY VAMPIRE-HYBRID-HUMAN-WOLF-BOY ❤❤😭😭
diibz86 
16.04.2015, в 03:30
WTH he's leaving too 😞😭 first Jeremy now these two 😒😭😭😭😭 you guys are killing me 😢
arlenelaqueen 
16.04.2015, в 03:29
WTF TYLER TOO?????
mervee50 
16.04.2015, в 03:28
Nooooo nina can go but you cantttt 😖 you have to stay michaelll 😱😱
charyld1522 
16.04.2015, в 03:28
You're leaving too??? Nooooooo!
ereborsgold 
16.04.2015, в 03:27
You leaving too @michael_trevino ? DAMN! DAMN! DAMN!
caitlynchartrand 
16.04.2015, в 03:27
nooo😭 gonna miss you both💙😔
miss_musicly 
16.04.2015, в 03:27
I hope to see you both in other projects ❤
45i4d0ll 
16.04.2015, в 03:27
Lol! That's hilarious.
damndobrev 
16.04.2015, в 03:27
I love you two, im gonna follow your steps to death & im not gonna miss you because i will be here 😂✌
itsshayli 
16.04.2015, в 03:27
OMFG THE BALLOON. I THOUGHT THEY USED AN APP UNTIL I SAW THE BALLOON. LMFAO 😂😂😂😂
jjulianaz 
16.04.2015, в 03:26
I LOVE U TREVINO
kayla.pospisil 
16.04.2015, в 03:26
I LOVE U BOTH SO MUCH
laurakaltman 
16.04.2015, в 03:26
eu quero abracar elaaaa
cassey_duckett_ 
16.04.2015, в 03:26
I'm gonna miss u both :(
mic_djw 
16.04.2015, в 03:26
Bye😭love u two
muggunduh 
16.04.2015, в 03:26
I love you too @michael_trevino 😭❤ will miss you...
npatel1223 
16.04.2015, в 03:26
@michael_trevino 😂😂😂 it has been real
giuliathomazini 
16.04.2015, в 03:26
AMOOOO vcs pra caramba
jenna_fickk 
16.04.2015, в 03:26
Why are you guys leavinggggg!😩
umitschloe 
16.04.2015, в 03:25
HHAHAAHHAHAHA THE HELIUMDFHAT
giuliathomazini 
16.04.2015, в 03:25
AMOOOO vcs Pra carbs
giuliathomazini 
16.04.2015, в 03:25
Always and forever
jenn.ix 
16.04.2015, в 03:25
noooo my heart hurts 😭😩😩💓
_xitlalit 
16.04.2015, в 03:25
I love you too! 😭😭
priscila.bn 
16.04.2015, в 03:25
I really hate this😭😭😭
alinefelix 
16.04.2015, в 03:25
I'll miss you foreverrrr 💗😩💗😢
stelenafeed.ig 
16.04.2015, в 03:25
going to miss y'all❤️
1d_tvd 
16.04.2015, в 03:25
Omg I cant😭😭😭😭😭😭😭
marrisav_02 
16.04.2015, в 03:23
Miss u guys😭❤️😘💕
lauren_the_outcast 
16.04.2015, в 03:23
WE will miss you more 😭😭😭
xohinaa121 
16.04.2015, в 03:23
😢😢😢😢😢😢😢😢😐going to miss you like crazy but can't wait until REVENGE spinoff!
suleimababbbby 
16.04.2015, в 03:23
I love u both
the.delena.diariess 
16.04.2015, в 03:22
We will miss you both so much! 😭❤️ (BTW SHE SAID DELENA)!
carolistrevino 
16.04.2015, в 03:22
Love you so so so much ♥ @michael_trevino
zacharytv112 
16.04.2015, в 03:22
Uhmmm human elena? Cured elena?!? XD
hollylyn___ 
16.04.2015, в 03:22
Is he leaving too??
anajuliad_ 
16.04.2015, в 03:22
Amo vcs bbs
alyssamarie_012 
16.04.2015, в 03:22
How do you have a vampire diaries without Elana??
silvya_tyler 
16.04.2015, в 03:22
I love you my big love
juniorr.01 
16.04.2015, в 03:22
Damn I never thought Tyler would leave that sucks
its_immortality_my_pll_fans 
16.04.2015, в 03:22
WAIT AND TYLER??? WTF IS HAPPENING TO THE WORLD
r.lyyn 
16.04.2015, в 03:22
😭😭😭😭😭 TVD without y'all
kaitlynrowe_ 
16.04.2015, в 03:22
THIS ISNT REAL NO NO NO CRYING CRYING NO
irislomas_ 
16.04.2015, в 03:22
Don't leave my loves😭
00bree 
16.04.2015, в 03:22
Wait is the whole series ending or just them leaving?
brileyslaton 
16.04.2015, в 03:22
Love you so much
tasha1d 
16.04.2015, в 03:22
Gonna miss you too
doodlesanddaydreams 
16.04.2015, в 03:22
Wait, is he leaving too? What is going on????
oliviacpeterson 
16.04.2015, в 03:22
Wait he's leaving to?
ayyalaeddin 
16.04.2015, в 03:22
😩😫😫 this made me sad, thanks for the best 6 years of my life Nina and Micheal 💕 @michael_trevino
xnam.h 
16.04.2015, в 03:21
THANK YOUUUUUU 💙💙💙 @michael_trevino
nina_dobrevbeauty 
16.04.2015, в 03:21
No I refuse to believe
jlynn7482 
16.04.2015, в 03:21
6 years down the drain 🔫 sounds about right
madeline.mars 
16.04.2015, в 03:21
omg I'm crying 😭😭
jucarrdoso_ 
16.04.2015, в 03:21
Come back, please 😭😭😭😭
nathcostha 
16.04.2015, в 03:21
Meu amor eu te amo @michael_trevino
yooheereads 
16.04.2015, в 03:21
We love you too 😘😘😘😘😘
mace_hudson 
16.04.2015, в 03:21
😭😭😭 thanks for an amazing six years! We truly appreciate it!!!
ellieromero83 
16.04.2015, в 03:21
I love yall so much please don't go ugh
starlorde_e 
16.04.2015, в 03:21
*sad frog face*
lua_os 
16.04.2015, в 03:20
assim nao daaaaa
sajanaa_ 
16.04.2015, в 03:20
Awh this makes me sad but of course it needs to end..😭😭
elishagorup 
16.04.2015, в 03:18
Love it! Gonna miss you both!
itsrobinh 
16.04.2015, в 03:18
Tyler was the most underrated character & they're def were not nearly enough Tyler and Elena moments @michael_trevino
strt5150 
16.04.2015, в 03:18
He's holding the ballon
mariietrevino 
16.04.2015, в 03:18
I'm gonna miss you sooo hard 😭
ainsleyymackay 
16.04.2015, в 03:18
Guys I'm crying
carlytirabasso 
16.04.2015, в 03:18
aw babies don't leave😍😭😭😭
skylxr.faith 
16.04.2015, в 03:18
😭😭😭😭😭 forever sad over this
Регистрация
Вход
Используйте социальные сети
Используйте логин и пароль
Забыли пароль?
Вход
Регистрация
Используйте социальные сети
Используйте email
Забыли пароль?
Введите email, который выиспользовали для входа на сайт