Келли Роуленд — Американская певица в стиле ритм-энд-блюз

@kellyrowland
7.4kk
Келли Роуленд
Американская певица в стиле ритм-энд-блюз

Комментарии 28

dabblin 
21.09.2015, в 04:38
Triple the fun!
rickstar40 
21.09.2015, в 04:37
I remember that
somebody_lyin 
21.09.2015, в 04:27
Mine are coming Saturday!!! I'm excited!! Got the red!
sarahrocs 
21.09.2015, в 04:24
They don't sell them in Europe yet 👎
nuambition14 
21.09.2015, в 04:20
Oh y'all nuccas playing ink in the bottle 😂😂😀😀
sabrina_prettygurl 
21.09.2015, в 04:20
I got Michael kors hand bags👛👜 UGG boots , new release Jordan's iPhones and more can you ladies check me out....I got Michael kors hand bags👛👜 UGG boots , new release Jordan's iPhones and more can you ladies check me out....💯😈📱💸💸
the1she_kelly 
21.09.2015, в 04:19
What's the name of the shoe?
jayoncelover18 
21.09.2015, в 04:19
I love u and love ur music @kellyrowland so much 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
studed_pharaoh 
21.09.2015, в 04:17
Why yall keep saying Adidas😕, adidas look nothing like this; these are pumas
alldayworkset 
21.09.2015, в 04:13
I dot like you
tashaun_taymega23 
21.09.2015, в 04:11
Can you plz check your dm @kellyrowland. And what brand of shoes are they are nice
iphone_connection 
21.09.2015, в 04:10
fresh out the box $100 for iPhone 5s 32gb
ohwawa 
21.09.2015, в 04:10
Omg my size is sold out !
simply_dupree 
21.09.2015, в 04:10
😍😍😍 What brand shoes are those?
chief_tellis 
21.09.2015, в 04:07
Pink ink booty stink pepper fart out!
yoncexslayz 
21.09.2015, в 04:07
Mine is at the store. Cause I'm broke sis. 💁🏽😩
misseztheodore 
21.09.2015, в 04:06
Love it! Chicks in kicks!
poetssociety_ 
21.09.2015, в 04:04
@kellyrowland mines at the store where you left it 😒😂😂😂
iphone_connection 
21.09.2015, в 04:03
iPhone 5s 32gb for $100
saintrecords 
21.09.2015, в 04:03
Awhh thanks sis! ❤️💙💛
stay_with_a_rack 
21.09.2015, в 04:02
TURN 📲💰 $ 55 INTO $ 1,250 MAKE CASH IN SECONDS INSTANT MONEY!!!⏰⏰⏰⌚🔔 CONTACT ME NOW!!! 📞📞☎ 310-910-2858 calls only 323-709-3921
boderation 
21.09.2015, в 04:02
Clearing through shipment facilities😁
thelookforlesscelebrity 
21.09.2015, в 04:02
New post on Beyoncé kelly and more
beyhives.81 
21.09.2015, в 04:01
The red ones are life ❤️
bkitchesstay_ontiny 
21.09.2015, в 04:01
I love u @kellyrowland
its_jada_ 
21.09.2015, в 03:59
Love u @kellyrowland
kxngmally 
21.09.2015, в 03:58
Is "FootWork" the name of the single 👀👀👀
_vazieee 
21.09.2015, в 03:57
Idk why my friends say we look alike lol
bigedceezy 
21.09.2015, в 03:57
Bubble gum bubble gum in a dish. ....
Регистрация
Вход
Используйте социальные сети
Используйте логин и пароль
Забыли пароль?
Вход
Регистрация
Используйте социальные сети
Используйте email
Забыли пароль?
Введите email, который выиспользовали для входа на сайт